vineri, 5 decembrie 2008

put your lights on

Nu am apucat sa scriu ce e cu melodia de dedesubt si de ce imi place, dar daca ii asculti versurile vezi ca este o rugaminte disperata a cuiva care are nevoie de "lumina", de lumina ce o poate aduce cineva in viata noastra si ca indiferent de cat de maturi ne credem , pana la urma toti suntem " sinners" si ca mereu o sa fim doar niste fiinte care se tem de viata asa cum se tem copii de monstrii de sub pat si ca doar persoana iubita poate deveni ingerul care sa ne tina mana pe umar si sa spuna ca nu este nimic de care sa ne temem , si sa nu ne pierdem cumpatul. Asa o vad eu...o ruga..asa ma vad eu...un copil speriat de intunericul din sufletul meu si mai ales de intunericul din ceilalti care ii transforma in monstrii de sub pat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu