joi, 8 ianuarie 2009

Concluzii la inceput de an..

A inceput un nou an..vai..ce bucurie! pe blog nu am mai poposit de cam multisor , insa am facut-o acum pentru a trage niste concluzii asupra anului trecut:
1. A fost anul in care m-am schimbat...am trecut de la nepasare totala la atasament complet;
2. Am invatat ca prietenii sunt mai rai decat dusmanii;
3. Am invatat sa iubesc si sa urasc in acelasi timp;
4. Am invatat ca indiferent de cat de bine vrei sa faci un lucru, de cele mai multe ori ajungi sa il inrautatesti;
5. Am invatat sa fug de probleme...mai repede ..:D ;
6. Dar mai presus de tot mi-am dat seama ca sunt mai puternica decat credeam!


Acum cica ar fi trebuit sa scriu si ceva filosofic deoarece si asa nu am mai dat demult pe aici , insa in momentul de fata singurul lucru filosofic pe care il pot scoate e ca :viata e plina de compromisuri dar ca la sfarsit tot ce conteaza e sa inveti sa tii capul sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu