miercuri, 29 octombrie 2008

inca ceva ce nu se poate


Azi vreau sa zbor...as vrea uneori sa am aripi: tacerea mi-e mormant si as vrea sa pot sa ma ridic deasupra, ori sa ma scufund adanc oriunde numai nu aici. Insa azi dorinta de a zbura mi-a invadat creierul asa cum imi navaleste sangele in obraji de fiecare data cand fac ceva gresit si nu o pot ascunde. Asa e si cu dorinta mea de a ma ridica de pe pamant nu o pot ascunde. Nu imi mai ajunge pamantul..ma sufoca, nu imi da aer destul asa ca vreau sa plutesc ...sa levitez in atmosfera unde sa am destul aer pentru a putea gandi sau simti sau oricum ar fi dar sa fie undeva deasupra..deasupra ta,deasupra voastra.Ma sufocati!
Aseara spuneam k imi aud iar gandurile...da..si sunt asa multe si asa confuze,asa ca fug iar, ca intotdeauna, ma indepartez(pacat ca nu zbor)..poti simti cat de departe sunt? ma mai poti vedea? pentru k eu am incetat sa o fac demult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu